15 תשובות
עבות
דקות, בעיקר לבנות זה הכי יפה.
זה ממש תלוי במבנה פנים שלו או שלה.
אני חושבת ששני הסוגים מאוד יפים, אבל שוב, זה תלוי על מי.
אני חושבת ששני הסוגים מאוד יפים, אבל שוב, זה תלוי על מי.
עבות, אבל בצורה מעודנת.
לא עבות מידי ולא דקות מידי
באמצע כזהd:
באמצע כזהd:
אני אוהבת דקות, אבל זה תלוי במבנה פנים של הבנאדם.
יש כאלה שדקות לא יתאימו ועבות כן יתאימו.
חוצמיזה, גם הצורה צריכה להיות מותאמנת לפנים.
יש כאלה שדקות לא יתאימו ועבות כן יתאימו.
חוצמיזה, גם הצורה צריכה להיות מותאמנת לפנים.
תלוי למי.. אבל בכל מקרה לא עבות ולא דקות, בנוני
עבות, אבל זה תלוי למי
דקות
לי יש גבות בהירות ועדינות כאלה.. לא ממש דקות ומשולש וזה.. עבות כאלה בקטנה.
זה תלוי במבנה הפנים בתכלס (:
זה תלוי במבנה הפנים בתכלס (:
עבות, אבל שוב, בעיקר תלוי למי..
באמצע. אבל מאוד תלוי למי זה הגבות עבה או דק..
זה גדול בצורת העיניים, גודל העיניים וגובה העפעפיים..
אני אישית חושבת שעבות זה מהמם!
אני אישית חושבת שעבות זה מהמם!
תלוי. לי יש בינוניות כאלה... תמיד רציתי דקות כי גם לאחותי היה וזה היה יפה אבל כשהיא האריכה זה הכי התאים לה בעולם! אז אני גם החלטתי להאריך ועכשיו אני נראת כמו האדם הקדמון ח ח ח ח צריך לגדל אותן חצי שנה!
עבות אבל ברור שיהיו עבות במידה הנכונה.. זתומרת לא גבות של גורילה כאילו..
באותו הנושא: