4 תשובות
היי, ככל הנראה הקוסמטיקאית "פישלה", ועברת טיפול פנים לא איכותי כנראה.
ממליצה לך בחום לעבור לקוסמטיקאית אחרת, חבל שזה יקרה לך שוב- לא נעים (קרה לי בעבר).
האם את מבצעת טיפולי פנים בקביעות? כי אם כן, ממליצה לך בחום לעבור לקוסמטיקאית אחרת, חבל שזה יקרה לך שוב- לא נעים (קרה לי בעבר), גם אם היא יקרה יותר.
אם יש לך שאלות נוספות אני אשמח לעזור,
מיכל.
ממליצה לך בחום לעבור לקוסמטיקאית אחרת, חבל שזה יקרה לך שוב- לא נעים (קרה לי בעבר).
האם את מבצעת טיפולי פנים בקביעות? כי אם כן, ממליצה לך בחום לעבור לקוסמטיקאית אחרת, חבל שזה יקרה לך שוב- לא נעים (קרה לי בעבר), גם אם היא יקרה יותר.
אם יש לך שאלות נוספות אני אשמח לעזור,
מיכל.
קישורים מצורפים:
מיכל
אחד מ-3 התשובות שציינתי בטוח נכון ולכן רשמתי -"או" עכשיו את השאר את אמורה לדעת בהצלחה
שואל השאלה:
אמרת שלושה דברים שונים - או שהיא פישלה או שאני רגישה או שזה נורמלי? לא הולך יחד הכל...
אמרת שלושה דברים שונים - או שהיא פישלה או שאני רגישה או שזה נורמלי? לא הולך יחד הכל...
אנונימי
כנראה שזה נורמלי לאחר טיפול פנים או שאת אלרגית לטיפולים הללו או שהקוסמטיקאית פישלה. רחצי את פנייך במים פושרים וסבון רגיל ויבשי במגבת נקיה ואז תמרחי משחה לפצעי פנים
באותו הנושא: