התחברות
הרשמה
מי חושב כמוני שג׳ינג׳ים זה דבר יפה ומדהים?
31 במרץ 2014, 21:15
מיסטיקה
העולם
סלבריטאים
מפורסמים
אנשים
4 תשובות
בהחלט אני!
ח
חיה מושקא
אני!
ע
עפתי לכל הרוחות לצמיתות
גם אני חושבת כך!
מ
מלי מלי מלי
יאללה מה עשיתם ממני כזה מדהים אתם חיים בסרט
ע
עפתי לכל הרוחות לצמיתות
באותו הנושא:
בר רפאלי כבר לא כזאת יפה, מי חושב כמוני?
מי חושב כמוני שבר רפאלי נראת על הפנים כבר היא נראת מבוגרת ולא יפה וכול הדוגמניות נראות פי 100 יותר יפות ממנה היא לא יפה כבר מי חושב כמוני?
אוף בא לי לחזור לילדות בלי כל הבעיות האלה של עכשיו מי פה חושב כמוני?
גם אתם חושבים כמוני,, ששירי ממטומטמת רזה מדי?.
אני שונא מזרחית מי חושב/ת כמוני?