התחברות
הרשמה
וואו, ידידה שלי מעצבנת אותי כבר המון זמן, היא בכיינית תמיד, והיא חושבת שאני שונאת אותה על שום דבר. אוף מה לעשות?
30 במרץ 2014, 19:27
שנאה
יחסים
ריבים
תשובה אחת
תתרחקי. את לא חייבת להיות חברה/ידידה של מישהו שמעצבן אותך. קודם תגידי לה שזה מעצבן אותך כי את לא שונאת אותה וההתבכיינות שלה ממש מציקה לך, אם היא לא מפסיקה אז פשוט תתרחקי ממנה.
Malia
באותו הנושא:
וואו וואו רגע, מה קורה פה? הקראש שסיפרתי לו שאני אוהבת אותו ושאמר לי לא שולח לי הודעה?
וואו גדל לי חצ'קון ענק על הפנים יש דרך מיידית שאוכל להעלים אותו?
המון פעמים ידיד שלי מחבק אותי מאחורה והוא ממש מצמיד אותי חזק וקרוב אליו עד שאני מרגישה את הזה שלו, זה נורמלי בין ידידים?
וואו! פשוט וואו! אתם לא נדהמים מהיופי שלה?
עיניים ירוקות כהות יפה לדעתכם? לא יודע אותי אישית זה מעצבן כי יחסית יש המון פעמים שזה נראה חום ירוק כזה
וואו וואו וואו! נכון שזה פשוט מושלם!
קרה לכן שניתקתן מידיד טוב קשר והוא ממכן ואחרי המון זמן הוא שלח הודעה?
וואו אמא שלי כל כך מעצבנת אותי
וואו שהוא מחבק אותי מאחורה אני פשוט נמסה אמא! מי עוד מבינה אותי?
רק אני לא מבינה למה כולם מתלהבים מנטע אלחמיסטר? היופי שלה לא וואו יש עוד המון כמוה והוא אפילו מוזר בעיני
הוא פשוט זרק אותי כי לא נתתי לו... וואו עד כמה זה מוציא אותי מושפלת?