תשובה אחת
תתרחקי. את לא חייבת להיות חברה/ידידה של מישהו שמעצבן אותך. קודם תגידי לה שזה מעצבן אותך כי את לא שונאת אותה וההתבכיינות שלה ממש מציקה לך, אם היא לא מפסיקה אז פשוט תתרחקי ממנה.