4 תשובות
היי יש מצב אנחנו מדברות בהודעות. גם אני רוצה לנסוע ואני במצב בדיוק כמו שלך.
אני טסה השנה לקיימברידג':))))
איזה מחזור את?
היית פעם הסאמר סקול?
פשוט תהני מכל רגע ותהיי פתוחה וחברותית.. אם את ממש לחוצה מהקטע של הלבד אז לכי עם אחותך או עם חברה טובה..
אנונימיתת