4 תשובות
היי יש מצב אנחנו מדברות בהודעות. גם אני רוצה לנסוע ואני במצב בדיוק כמו שלך.
אני טסה השנה לקיימברידג':))))
איזה מחזור את?
איזה מחזור את?
היית פעם הסאמר סקול?
פשוט תהני מכל רגע ותהיי פתוחה וחברותית.. אם את ממש לחוצה מהקטע של הלבד אז לכי עם אחותך או עם חברה טובה..
אנונימיתת
באותו הנושא: