28 תשובות
הבחורה האידיאלית לבנים רבים. מזל"ט.
1. קצת צניעות לא תזיק, שכחת לציין נרקיסיסטית.
2. מה את עושה, מוכרת את עצמך?
2. מה את עושה, מוכרת את עצמך?
שואל השאלה:
זהו, שאני לא נרקיסיסטית, להבא תלמדי לא להכניס מילים לפיות של אנשים. תודה (-:
זהו, שאני לא נרקיסיסטית, להבא תלמדי לא להכניס מילים לפיות של אנשים. תודה (-:
אנונימית
שלום לך, לדעתי היא הייתה דווקא וכנה ואמרה פשוט את מי שהיא באמת. מה שבנות רבות לא מסוגלות לעשות. כי הן חסרות ביטחון ולא יודעות להעריך את עצמן כמו שהן באמת. אז במקום לקרוא לה ככה היית קוראת לה אמיצה.
מושלמת בואי נתחתן!
אם היא לא מצויירת סימן שעוד לא ציירו אותה
חייב להסכים חלקית עם התגובה הראשונה, אנחנו רואים פה רק את הצדדים הטובים שלך, ככה שקצת קשה לנו להחליט החלטה נכונה בקשר אלייך.
לא הייתי אומר שאת נרקיסיסטית, ממש לא, אבל אני לא יכול אפילו להגיד שאת לא נרקיסיסטית כי אני לא מכיר אותך...
אם את באמת רוצה ביקורת תפני לידיד טוב או משהו ותשאלי, אנחנו לא יכולים לעזור...: (
לא הייתי אומר שאת נרקיסיסטית, ממש לא, אבל אני לא יכול אפילו להגיד שאת לא נרקיסיסטית כי אני לא מכיר אותך...
אם את באמת רוצה ביקורת תפני לידיד טוב או משהו ותשאלי, אנחנו לא יכולים לעזור...: (
שואל השאלה:
תודה ווילסון, ולדעתי התכונה הכי לא טובה אצלי זה שאני מקנאה בקלות אבל גם את זה אני יודעת לרסן ולהסתיר..
תודה ווילסון, ולדעתי התכונה הכי לא טובה אצלי זה שאני מקנאה בקלות אבל גם את זה אני יודעת לרסן ולהסתיר..
אנונימית
גם אני רזה וחטובה, ברונטית עם עיניים חומות, לפעמים שובבה, בעלת חוש הומור, חייכנית ורצינית, אפשר לסמוך עלי, אחראית ודי חכמה.
אבל עם זאת, אני לא הכי יפה שיש, מאוד רגישה, מתעצבנת מכל דבר ויכולה להיות מאוד מתנשאת.
במילים פשוטות: אם את לא מסוגלת להציג את *כל* התכונות בך (כן, גם הפחות טובות) - אנחנו לא אמורים לנחש שהן קיימות.
אי אפשר לשפוט אף אחד - לטובה או לרעה - על סמך תיאור חיצוני ופנימי שטחיים לחלוטין.
סתם נקודה למחשבה.
אבל עם זאת, אני לא הכי יפה שיש, מאוד רגישה, מתעצבנת מכל דבר ויכולה להיות מאוד מתנשאת.
במילים פשוטות: אם את לא מסוגלת להציג את *כל* התכונות בך (כן, גם הפחות טובות) - אנחנו לא אמורים לנחש שהן קיימות.
אי אפשר לשפוט אף אחד - לטובה או לרעה - על סמך תיאור חיצוני ופנימי שטחיים לחלוטין.
סתם נקודה למחשבה.
אנונימית :)
שמעו היא מקסימה דיברתי איתה בצ'אט קודם, ביקשתי ממנה לשלוח לי הודעה
אנונימי
(והיא דומה לריהאנה)
אנונימי
לפי דעתי כול האנשים דוחים...
אנונימית
בחורה זהב.. (:
אנונימי
בנות, אפשר להבין למה אתן חושבות שהיא נרקיסיסטית? כאילו שאתן חושבות על עצמכן שאתן שמנות, דוחות, קופות, מפגרות. אתן גם חושבות על עצמכן דברים טובים, לא? פשוט בושה בחברה הישראלית שהן פרגון בין בנות. מזל שאני גבר
אנונימי
אגב אני חושב שאת אחלה בחורה, זה הן המוזרות (אלה שחושבות על נרקיסיזם)
אנונימי
הייתי מגיבה בדיוק באותה הצורה אם גבר היה כותב שאלה כזו.
אנונימית :)
מזכירה אותי:) לא בקטע של להשוויץ חח
אשמח אם תשלחי הודעה נדבר
אשמח אם תשלחי הודעה נדבר
דעה חיובית מאוד, השאלה היא איפה החסרונות שבך, כמו שיש בכולם,
אחרת אי אפשר לשפוט...
אחרת אי אפשר לשפוט...
שואל השאלה:
וואו פתאום כולכם נגדי.. אפשר לחשוב.. רק שאלתי שאלה וכבר הפכתי למפלצת..
וואו פתאום כולכם נגדי.. אפשר לחשוב.. רק שאלתי שאלה וכבר הפכתי למפלצת..
אנונימית
תכלס.. הבנות הקנאיות קצת יצאו מפרופורציות, אל תתייחסי אליהן, הן לא שוות יחס שלך
אנונימי
שאלת שאלה בצורה טיפה מתנשאת.. כמו שכבר אמרו אולי את באמת האישה האידיאלית ככה אבל בכל אחד יש גם צד רע ופחות טוב
אם את מושלמת ולא חושבת שחסר לך משהו אז למה את שואלת כאן.-.
אם את מושלמת ולא חושבת שחסר לך משהו אז למה את שואלת כאן.-.
מה הבעיה? היא רוצה ללדעת, תנו לה! צניעות או לא, עדין מותר לה לשאול למען השם! את בחורה אידיאלית פחות או יותר, אבל זה תלוי בהרבה יותר דברים ממה שאמרת. כל האופי.
דיי לתאר אותי פה מה נסגר?
חח סתם סתם
מה נחשוב על אחת כזאת? שהיא בת אדם מושכת להפליא
ואחת מהטובות
תשמרי על עצמך
חח סתם סתם
מה נחשוב על אחת כזאת? שהיא בת אדם מושכת להפליא
ואחת מהטובות
תשמרי על עצמך
את מתאימה לי!
ב ו א י ל פ ר ט י
ב ו א י ל פ ר ט י
מבחינת היופי, את הבחורה האידיאלית.
אבל האופי הוא זה שקובע, ואנחנו לא יכולים לשפוט אותך עליו כי אנחנו לא מכירים אותך (:
אבל האופי הוא זה שקובע, ואנחנו לא יכולים לשפוט אותך עליו כי אנחנו לא מכירים אותך (:
דיי לשאלות האלה תפסיקו להיות מושפעות אף אחד לא באמת יכול להתאהב בכן לפי ה"תיאורים" שלכן שרובם לפי דעתי בכלל לא נכונים
תקשיבי..
יש כמה בעיות עם השאלה הזו והעיקרית מביניהן זה שאת יכולה לתאר בכלליות את המראה שלך כ-x, ואנשים אחרים יראו אותו כ-y, אם את מבינה אותי.
את מאלצת אותנו כביכול לדמיין את המראה שלך, אבל אחרי הכל, אם לא נראה אותו בעיניים לעולם לא נדע באמת.
אותו הדבר לגבי האופי.
אף אחד כאן לא באמת מכיר אותך אישית. אבל זה מובן מאליו שכולם יסכימו פה אחד שהתכונות שתיארת על עצמך הן תכונות מצוינות, כי באמת מה רע בהן? הרושם הראשוני לא קובע.
בקיצור מה שאני אומרת זה שאי אפשר לשפוט או להעביר ביקורת על אף אחד דרך המסך מבלי להכיר אותו באמת.. בגלל זה שאלות מהסוג הזה קצת לא רלוונטיות בעיני (:
יש כמה בעיות עם השאלה הזו והעיקרית מביניהן זה שאת יכולה לתאר בכלליות את המראה שלך כ-x, ואנשים אחרים יראו אותו כ-y, אם את מבינה אותי.
את מאלצת אותנו כביכול לדמיין את המראה שלך, אבל אחרי הכל, אם לא נראה אותו בעיניים לעולם לא נדע באמת.
אותו הדבר לגבי האופי.
אף אחד כאן לא באמת מכיר אותך אישית. אבל זה מובן מאליו שכולם יסכימו פה אחד שהתכונות שתיארת על עצמך הן תכונות מצוינות, כי באמת מה רע בהן? הרושם הראשוני לא קובע.
בקיצור מה שאני אומרת זה שאי אפשר לשפוט או להעביר ביקורת על אף אחד דרך המסך מבלי להכיר אותו באמת.. בגלל זה שאלות מהסוג הזה קצת לא רלוונטיות בעיני (:
אנונימית
לא הבנתי על מה ההתלהמות, חצי מהבנות בעולם הן רזות וחטובות, ברונטיות עם עיניים חומות.
555