13 תשובות
כן
אנונימית
אממ כן תלוי כמה את משתמשת בחומרים ואם תגיעי למצב של תת משקל או לא
בוודאי! זה עסק מסוכן... מנסיון.
אם את בתת משקל ובמצב שאת מסוכנת לעצמך ועולים עליך, כן (במידה וזה נמשך כבר זמן מה)
ובאמת. אם את כבר לא עמוק בתוך זה צאי מזה כמה שיותר מהר. תברחי מזה
ובאמת. אם את כבר לא עמוק בתוך זה צאי מזה כמה שיותר מהר. תברחי מזה
שואל השאלה:
אם אני משתמשת בחומרים משלשלים אבל אני לא בתת משקל רציני לא יאשפזו אותי? באיזה מצב כן מאשפזים?
אם אני משתמשת בחומרים משלשלים אבל אני לא בתת משקל רציני לא יאשפזו אותי? באיזה מצב כן מאשפזים?
כשעולים עליך ומבינים איזו סכנה את מהווה לעצמך.
שואל השאלה:
אפילו אם הbmi של הוא 17.5?
אפילו אם הbmi של הוא 17.5?
את רוצה להתאשפז? את רוצה עזרה?
שואל השאלה:
אני לא רוצה.. אבל אני כן רוצה להיות רזה מאווד
אני לא יודעת מה הבעיות שלי אני נוראית.. לא יודעת כבר מה אני רוצה או מה אני מרגישה: (
אני לא רוצה.. אבל אני כן רוצה להיות רזה מאווד
אני לא יודעת מה הבעיות שלי אני נוראית.. לא יודעת כבר מה אני רוצה או מה אני מרגישה: (
אז למה את כל כך רוצה להתאשפז?
שואל השאלה:
אני לאא
אני לאא
אז למה את ממשיכה לשאול. כבר ענו לך
באותו הנושא: