3 תשובות
אם הכתב לא מובן תוכלי להיבחן ע"י הקלות כלשהם, אחד מהם זה בוחן שמכתיב את מה שאת אומרת לו לכתוב לדוגמא. פטור שכזה ניתן לאחר אבחון באחד ממכוני האבחון שמאושרים ע"י משרד החינוך. תבררי עם המורה שלך או/ עם רכז הבחינות שלכם/מחנכת הכיתה.
קודם כל בלי לחץ, אם הם לא יבינו הם יבקשו ממך להגיד להם מה כתוב.
אסור להם לפסול את המבחן סתם כך בגלל זה:)
תתחילי לכתוב בכתב גדול. תתאמני, גם לי בהתחלה היה כתב ממש קטן ולאט לאט התאמנתי על לכתוב באותיות גדולות ועכשיו הכתב שלי יותר יפה ויותר נוח לקרוא אותו:)