9 תשובות
לא ישנת הלילה! האם אתה רוצה באמת להיות יהודי, או רק שם של יהודי?
גיור זה לא משחק, יהודי אך ורק האמא קובעת, אם האבא יהודי, והאמא גויה, הבן או הבת גויים.
האם אתה עומד להתחתן?
גיור זה לא משחק, יהודי אך ורק האמא קובעת, אם האבא יהודי, והאמא גויה, הבן או הבת גויים.
האם אתה עומד להתחתן?
היהדות נקבעת אך ורק לפי האמא. אני אישית לא בעד גיור רפורמי. וגם לא מזורז כפי שרשמת
שואל השאלה:
אז מה אתם מציעים לי לעשות? נולדתי במדינה הזו ואני רוצה להיות חלק ממנה. מה אתם מציעים לי לעשות?
אז מה אתם מציעים לי לעשות? נולדתי במדינה הזו ואני רוצה להיות חלק ממנה. מה אתם מציעים לי לעשות?
תומר
אם באמת אתה רוצה להיות יהודי, תפנה לגיור רגיל
אולי אוכל לעזור לך, פנה אלי בפרטי
אולי אוכל לעזור לך, פנה אלי בפרטי
שואל השאלה:
ומה הבעיה ברפורמי?
ומה הבעיה ברפורמי?
תומר
כמו במקרה של אלין לוי
יש שואלים שאלות
בגיור הגר אמר
כדת משה וישראל=לפי כל ההלכות
גיור רפורמי=כמו לקנות תעודה מחו''ל של דאן 4 בקראטה
יש שואלים שאלות
בגיור הגר אמר
כדת משה וישראל=לפי כל ההלכות
גיור רפורמי=כמו לקנות תעודה מחו''ל של דאן 4 בקראטה
אנונימי
אם אתה רוצה באמת להיות יהודי, ולחיות איתנו כמו כולם בארץ הזו אז אל תחפש קיצורים, קומבינות, וחלטורות. לך לרבנות ותתגייר רגיל, הכרתי כמה כאלה שעשו זאת, נכון שזה תהליך אבל בסופו של יום אתה תהיה יהודי אמיתי לכל דבר! בהצלחה.
אני חושבת שכדי לך ממש להתגייר בגיור אמיתי ברבנות. יש לי חברה שמתגיירת עכשיו ולמרות שהתהליך יותר ארוך זה שווה את זה. להיות יהודי באמת.
רק עידכון קצר שאולי שכחתם. אם אתה רוצה להתגייר בגיור רגיל אתה חייב לקבל על עצמך לחיות כל חייך לפי ההלכה היהודית בלי קומבינות, כלומר להיות דתי לגמרי! אם לא הגיור שלך לא נחשב ולא תופס מבחינת התורה. זה ורק זה נחשב גיור "אמיתי" אם אתה רוצה להיות יהודי רק בזהות ולא למעשה עדיף שתתגייר בגיור רפורמי. סליחה על הבוטות.
אנונימי