5 תשובות
מה קרה?
אני פה (:
שואל השאלה:
סתם סיפור מתוסבך עם בכול זאת בעוניינים תבואו לפרטי
סתם סיפור מתוסבך עם בכול זאת בעוניינים תבואו לפרטי
לכל תקופה יש טוב ויש רע, החיים הם כמו גלגל פעם אנחנו למטה ופעם למעלה ואם תרצי לדבר אשמח לעזור בפרטי
משום מה האינטרנט לא נותן לי ליזום שיחה, את את מעוניינת-את מוזמנת לפנות אלי בפרטי
באותו הנושא: