4 תשובות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת יש משהו מעבר לזה?
ואם זה משנה אנחנו לברות הכי טובות כבר 2 שנים..
מה זאת אומרת יש משהו מעבר לזה?
ואם זה משנה אנחנו לברות הכי טובות כבר 2 שנים..
גם לי היה כזו סיטואציה!.. ניראה לי שיש משהו מעבר לזה..
ממש לא!, אם היא הייתה באמת חברה שלך היא הייתה מבינה אותך ואומרת לך שזה בסדר!
כן..
אנונימי
באותו הנושא: