התחברות הרשמה

אם חבר שלי שלח לי את זה זה אמור להעליב אותי? - קישור מצורף

18 במרץ 2014, 19:22
חברהפרופילצחוקחבריםיחסים    
תשובה אחת
לא.
m
mr.simple
באותו הנושא:
בלי להעליב אני יפה וחכמה והכל אבל בנים לא רוצים אותי למה?
למה הבנות בסטיפס הם לא יפות בלי להעליב?
זה אמור להעליב אותי?
שאלה לבנות, אני לא רוצה להעליב או לפגוע אבל אני פשוט רוצה לדעת גוף האדם פשוט מעניין אותי...
הארי סטיילס חתיך לדעתכם? (לא להעליב)
אם לא עמד לו ממני זה אמור להעליב?
יש כאן משתמשת שלא מפסיקה לקלל ולהעליב אותי, דיווחתי והמערכת לא עושה עם זה כלום- מה אני אמורה לעשות?
אך לנפנף מישהו בלי להעליב אותו אבל שימשיך לרדוף אחריי?
ילדה יכולה להעליב אותי גם אם זה לא נכון?
למה לדתיים יש הרבה ילדים? אני לא מנסה להכליל או להעליב, פשוט זה מעניין אותי
זה אמור להעליב? בנות הייתן נעלבות? הוא רמז שאני לא יפה?