תשובה אחת
יותר מהכל להיות אמיצה.
אם יש לך איפה לראות אותו כבדרך אגב, אז כשאת רואה אותו תגשי אליו ותתחילי לדבר איתו. תציגי את עצמך, תשאלי עליו וכו'.
אם יש לך את המספר שלו תני לו צלצול. (או אסאמאס אם הוא לפחות יודע מי את)
אל תפחדי לפנות אליו. תהי עצמך. אם זה לא ילך והוא יזלזל או יעליב, אז כנראה שזה לא צריך לקרות. זה גם בסדר.
אם יש לך איפה לראות אותו כבדרך אגב, אז כשאת רואה אותו תגשי אליו ותתחילי לדבר איתו. תציגי את עצמך, תשאלי עליו וכו'.
אם יש לך את המספר שלו תני לו צלצול. (או אסאמאס אם הוא לפחות יודע מי את)
אל תפחדי לפנות אליו. תהי עצמך. אם זה לא ילך והוא יזלזל או יעליב, אז כנראה שזה לא צריך לקרות. זה גם בסדר.
באותו הנושא: