5 תשובות
על כלום
אנונימית
אני לא מתנשקת..
אבל בפעם היחידה שנישקתי מישהו אני חשבתי על כמה שזה מגעיל, על איך שהוא הכניס את הלשון ואני איבשתי אותו..
אבל בפעם היחידה שנישקתי מישהו אני חשבתי על כמה שזה מגעיל, על איך שהוא הכניס את הלשון ואני איבשתי אותו..
על מי שאני מתנשקת איתו.
אנונימית
בפעם הראשונה והיחידה שזה קרה לי חשבתי על כלום. *~*
על כמה שהכרית שלי היא נשקנית טובה
אנונימי
באותו הנושא: