6 תשובות
הייתה לי מטרה ואימא שלי אמרה שאני לא יצליח
ואני כן הצלחתי!:))
ואני כן הצלחתי!:))
שאולי חבל שנולדתי ><
היא כל כך הצטערה אחר כך
היא כל כך הצטערה אחר כך
אנונימית
אני פריקית והיא שאלה אותי למה אני לא יכולה להיות ילדה אחרת ורודה ועדינה כמו כל הבנות -___-
שהיא מתביישת בי..
בגלל שאני שמנה
בגלל שאני שמנה
אנונימי
כשאני יכולה ללכת ליפה והחנון מרוב שאני טיפשה.
ס_x
ס_x
שאני אידיוטית, מפגרת, סתומה ואין לי מוח -_____________-
באותו הנושא: