4 תשובות
כן
*ספ*
כדאי מאמי תתארגני מהר, כי בערב יש כבר חופש בהצלחה לך.
ברור שכן
עם כל הכבוד לחממה הביתית, עדיין בשורה התחתונה הבית לעומת הבית ספר הוא שיקול עלוב, אפילו עלוב מאוד.
באותו הנושא: