התחברות
הרשמה
שלחתי לקבוצה ששל הכיתה נשאר עוד שעה ללמוד חבר זה פדיחה?
9 במרץ 2014, 14:33
בתי ספר
פאדיחות
כיתה
הודעות
תשובה אחת
לא-__-
💋EᗪEᑎ💋
באותו הנושא:
שלחתי הודעה בקבוצה של הכיתה ואף אחד לא ענה לי
לא ספאם ולא שאלת צומי (שלחתי את ההקלטה בקבוצה של הכיתה למי שלא הבין)
שלחתי עכשיו בטעות משהו ממש מביך בקבוצה של הכיתה. מה לעשותת? רשתי סליחה בטעות
בטעות שלחתי לקבוצה של הכיתה ( כולל המורה ) " יש לי נוד " עם מיקום מוזר וכולם הסתלבטו עלי המורה לא הגיבה אבל עדיין
אתם חושבים שזה מעצבן מה שהיא עשתה? שלחתי לחברה את החומר למבחן מסודר עם העמודים שצריך ללמוד והיא שלחה את זה בקבוצה
שלחתי בטעות תמונה לקבוצה של הכיתה. כולם צוחקים שם אבל אני בדיכאון. איך להתעודד?
הכיתה שלי עושה צילום לספר מחזור כיתה י"ב בנושא סרטים וכל קבוצה בוחרת סרט, אנחנו בקבוצה 3 בנות ובן, איזה סרט כדאי?
שלחתי הודעה בקבוצה בוואטסאפ ומחקתי לפני שכולם ראו, זה נמחק גם אצלם?
בטעות שלחתי לקבוצה של הכיתה הודעה קולית. איזה פדיחות! מה לעשות?
הקראש שלי שאל שאלה לגבי לימודים בקבוצה של הכיתה, לענות לו?
קטילה לפקאצה מגעילה ומעצבנת שלא רוצה להוסיף אותי לקבוצה של הכיתה?