2 תשובות
היה בלילה רעמים אז כנראה זה זה..
את לא צריכה לפחד.
תחשבי על דברים טובים וחיוביים ועל הימים הנפלאים שיהיו לך למחרת.
ותנסי לשיר לעצמך שירים:)
תחשבי על דברים טובים וחיוביים ועל הימים הנפלאים שיהיו לך למחרת.
ותנסי לשיר לעצמך שירים:)
אנונימי
באותו הנושא: