7 תשובות
אכן תמונות קשות...
חחח איכס! אפילו הומלסים לא לובשים דברים כאלה! תת רמה!
אנונימיתת
וואט דה פאק?!
מי קונה כזה דבר?
זה כול-כך מכוער.. איכס
מי קונה כזה דבר?
זה כול-כך מכוער.. איכס
לדעתי זה די יפה..
אל תגידו איכס לכל אחד יש תדעה שלו.. וטטעם שלו..
אל תגידו איכס לכל אחד יש תדעה שלו.. וטטעם שלו..
חחח וואט דה פאק?!
זה נראה כאילו גזרו את זה עם מספריים..!
זה נראה כאילו גזרו את זה עם מספריים..!
מה אמאלה? אני דווקא אהבתי.
ותודה על המינוסים על הדעה שלי, לא ציפיתי ליותר מנערות סטיפס שטחיות
ותודה על המינוסים על הדעה שלי, לא ציפיתי ליותר מנערות סטיפס שטחיות
וואט דה פאק.______.
באותו הנושא: