התחברות
הרשמה
מישהו פה התקבל למשלחת לארה"ב?
2 במרץ 2014, 22:11
ארה"ב
נסיעה
חו"ל
2 תשובות
אני, היו השבועיים הכי טובים בחיים לי!
ד
דן18
שואל השאלה:
של הסוכנות היהודית?
אנונימי
באותו הנושא:
איך אומרים באנגלית "אני רוצה להתקבל למשלחת"?
שמעתם פעם על מישהו שהלך למשלחת לחצי שנה בחול?
אם אני מנסה להתקבל למשלחת ויש בטופס הרשמה לספר על עצמי ולמה אני מתאימה למשלחת, מה כדאי לכתוב?
רוצה נורא להתקבל למשלחת ללונדון. דרך שתעזור לי לשכנע את הבוחרים שכדאי להם לבחור אותי?
רוצה להתקבל למשלחת לח"ול. יש לכם רעיונות למה ישאלו שם לגביי ידע כללי?
מי שטס למשלחת פולין, עם איזה חברת טיסה טסתם?
יש פה מישהו שטס היום למשלחת לפולין?
מה יותר כדאי, משלחת לגרמניה או משלחת לפולין?
כמה כסף להביא למשלחת לפולין עם הבית ספר?
לצאת למשלחת ???
מישהו עובד פה בלארה?