תשובה אחת
16 gb זו לא חבילת הגלישה זה הזיכרון של האייפון ובעיקרון אני ממליץ לך ללכת על אייפון 4s ולקנות מיד שנייה או משהו, רוב האייפונים ממש שמורים פשוט וחבל לקנות אייפון 4 שבמערכת ההפעלה חדשה ממש איטי ומבאס