תשובה אחת
את זה בעיקרון:
מודל התפתחות הטכנולוגיה של לנסקי:

חברות של ציידים לקטים: ציד ולקט- כינוייה של טכנולוגיה פשוטה לציד בעלי חיים וליקוט צמחייה. מימיו הראשונים של המין האנושי עד לפני 12000 שנה כל בני האדם עסקו בציד ולקט. החברה הייתה אז שוויונית- חברת נודדים חקלאות פשוטה ומרעה-טכנולוגיה המבוססת על שימוש בכלים פשוטים לחקלאות וביות בעלי חיים. התחלה של סחר ובעקבותיו התחלה של אי-שוויון חברתי.

חברות חקלאיות: התחילה לפני כ-5000 שנה. קיימת גם כיום במחוזות רבים בעולם. טכנולוגיה חקלאית המושתת על עיבוד קרקע בקנה מידה גדול באמצעות מחרשות או מקורות אנרגיה הופעת ישובים קבועים, הופעת אליטות, הופעת ארגונים חברתיים דתיים או פוליטיים או צבאיים.
התחלת ירידת מעמדה של האישה.

חברה תעשייתית: טכנולוגיה המשתמשת במקורות אנרגיה מתקדמים להפעלת מכונות מתוחכמות. החלה במאה ה-18 התגברה תוך כדי המהפכה התעשייתית. תהליכי עיור, התפתחות החשמל והקיטור. אנשים עובדים רחוק ממקום מגוריהם מה שהביא עוד יותר לירידת מעמד האישה כאדם יצרני. התפתחות מפעלים גדולים וארגונים כלכליים גדולים.

חברה פוסט-תעשייתית: טכנולוגיה שהתפתחה לקראת סוף המאה ה-20 מבוססת על תקשורת ומידע. התפתחות המחשבים והתקשורת. מידע המשותף לעולם כולו (הכפר הגלובלי), מקומות עבודה ניידים. ירידה באנשים העובדים בייצור, עליה באנשים העובדים בפיתוח טכנולוגיות הקשורות למידע. לגבי נשים- תנועות פועלות להעלאת מעמדה של האישה.