12 תשובות
דוגמנית - לא צריכה בכלל מתמטיקה.
עורכת דין - 5 יחידות
עורכת דין - 5 יחידות
עורכת דין? 5
דוגמנית מצליחה.. לא נראה לי שהולך עם עורכת דין אבל כעיקרון אפס יחידות בהכל.
דוגמנית מצליחה.. לא נראה לי שהולך עם עורכת דין אבל כעיקרון אפס יחידות בהכל.
בשביל דוגמנית?
את צריכה השכלה בסיסית - ושלא תהיי פשוט "אהבלה" או "סתומה".
בשביל עורכת דין?
לא כ"כ יודע - תבררי.
את צריכה השכלה בסיסית - ושלא תהיי פשוט "אהבלה" או "סתומה".
בשביל עורכת דין?
לא כ"כ יודע - תבררי.
בשביל להיות עורכת דין את צריכה חמש יחידות אנגלית אבל במתמטיקה זה לא משנה כי זה מקצוע הומני לחלוטין ולא מחפשים שום ידע במתמטיקה (אני לומדת משפטים ובשלוש יחידות)
שואל השאלה:
4 באנגלית זה לא מספיק?
4 באנגלית זה לא מספיק?
אנונימי
לזו שמעלי, אם את מדברת על מגמה, עניין שונה לגמרי.
עורכת דין מקצוע לכל דבר באוניברסיטה ולא מכללה לכן תנאי קבלה הוא 5 5 אנגלית ומתמ
עורכת דין מקצוע לכל דבר באוניברסיטה ולא מכללה לכן תנאי קבלה הוא 5 5 אנגלית ומתמ
דוגמנית - 0, לא צריכה בגרויות בשביל זה.
עורכת דין - 4, 5 יחידות במתמטיקה ואנגלית.
עורכת דין - 4, 5 יחידות במתמטיקה ואנגלית.
משפטים זה מקצוע הומני לכן צריך רק 3 יח' מתמטיקה אבל צריך 5 יח' אנגלית או 4 יח' בציון טוב מאוד. בדוגמנות לא צריך שום בגרות, צריך פשוט יופי.
לינה את אומרת את הדברים האלה מבירור כלשהו? לאוניברסיטה אפשר גם להתקבל בלי חמש יחידות מתמטיקה. אני לומדת בקורס שממנו ממשיכים לפרקליטות הצבאית ומשם לתואר מוקדם במשפטים. אף פעם לא שאלו אותי כמה יחידות אני עושה במתמטיקה. זה מקצוע שצריך בו ציונים גבוהים במקצועות ההומאנים כמו לשון, היסטוריה, ספרות וכו...
חולקת...
לכל מי שחושב שרק עם 5 מתמטיקה אפשר להתקבל לאוניברסיטה אז אתם טועים. עריכת דין זה מקצוע הומני לחלוטין בנוסף גם מדעי המדינה והחברה והרוח - אונ' ת"א דורשת רק 3 יח' בתנאי הקבלה ו-5/4 יח' אנגלית, לא מאמינים כנסו לאתר האוניברסיטה ותגלו הפתעה.
דרך אגב דוגמניות כן צריכות לדעת אנגלית אם נגיד יש קמפיינים בחו"ל