6 תשובות
עדיף להתאפק כבר למחר..
לא לאכול.
תאכלי מחר.
"מחר עוד יום"
חחח זה מה שאימא תמיד אומרת לי:)
לא צריך, מאוחר:)
אל תאכלי, תאכלי מחר בבוקר.
בטח שלאכול ^^