3 תשובות
כי ככה את מתרגלת לכאבים את צריכה להתגבר על הכאבים האלה ובאיזשהו שלב תתרגלי ולא יכאב לך
כי זה עשוי מחומרים שמשבשים את הפעילות של הגוף. אם תקחי פעם ב זה לא נורא אבל בתדירות גבוהה זה כבר יכול להרוס לך דברים בגוף...
זה יכול לפגוע במערכות אחרות אבל לא בהכרח פגיעה חמורה, בגלל שיש בתרופה כימיקלים. היא הרי לא טבעית..
באותו הנושא: