3 תשובות
כי ככה את מתרגלת לכאבים את צריכה להתגבר על הכאבים האלה ובאיזשהו שלב תתרגלי ולא יכאב לך
כי זה עשוי מחומרים שמשבשים את הפעילות של הגוף. אם תקחי פעם ב זה לא נורא אבל בתדירות גבוהה זה כבר יכול להרוס לך דברים בגוף...
זה יכול לפגוע במערכות אחרות אבל לא בהכרח פגיעה חמורה, בגלל שיש בתרופה כימיקלים. היא הרי לא טבעית..