2 תשובות
ביסט זה חיה באנגלית. ובסרט הוא נראה כמו סוג של חיה לא?
ביסט beast זה חיה באנגלית. וביסטלי זה חייתי... למה? כי בסרט הוא כביכול חיה.
CUP