התחברות
הרשמה
מי שראה את הסרט ביסטלי למה לפי דעתכם קוראים לסרט ככה בסיטלי?
22 בפברואר 2014, 16:28
זיהוי סרטים
סרטים
קולנוע
זיהוי
2 תשובות
ביסט זה חיה באנגלית. ובסרט הוא נראה כמו סוג של חיה לא?
מ
מישהי ☺
ביסט beast זה חיה באנגלית. וביסטלי זה חייתי... למה? כי בסרט הוא כביכול חיה.
C
CUP
באותו הנושא:
*אזהרת ספוילר** למי שראה הרץ במבוך 3, מה דעתכם על הסרט?
יש כאן מישהו שראה את הסרט חמישים גוונים של אפור ובאמת אהב את זה?
הסרט "ביסטלי" - אפשר בבקשה קישור להורדה לסרט "ביסטלי" עם תרגום עברית מובנה? ואם אפשר לעוד כמה סרטים טובים שאפשר לראות עם המשפחה, תודה לעונים (:
יש פה מישהו שראה את הסרט חמישים גוונים של אפור וחושב שהוא סרט מגעיל פשוט?
מי שראה את הסרט הנפילים עיר העצמות יכול להגיד לי אם יש סרט המשך?
מישהו שראה את הסרט בנושא השואה "ניצחון הרוח" ויודע מדוע קוראים לו כך?
מי שראה את הסרט "השיר האחרון" עם מיילי סיירוס האבא שלה בסוף מת?
מי שראה את הסרט "אנחנו המילרים", מה דעתכם עליו?
למי שראה את הסרט, מה אתם חושבים על הסרט "הגל החמישי"?
למי שראה את הסרט 50 גוונים של אפור איך הסרט?
מי שראה את הסרט "הרץ במבוך" צריך לראות את אחד כדאי להבין את שתיים?