התחברות
הרשמה
כשאני ליד בנים אני מתחילה לדבר שטויות לגמרי מה לעשות כדי לא להיות בישנית?
17 בפברואר 2014, 17:39
ביישנות
תשובה אחת
אל תשאלי כלום תתני להם לדבר ותעני פשוט תגידי להם: אני ביישנית קצת וזה ימיס אותם
~
~פרשתי~
באותו הנושא:
נכון לדבר עם בנות זה סתם שטויות?
למה כשאני מתחילה שיחה עם בנים פה באתר השיחה נתקעת ואין איך להמשיך?
בנות, מה הייתה התגובה שלכן לגבר ברחוב שרואים עליו שהוא שתוי, רוקד כל הדרך עושה שטויות, ולפעמים אפילו מתחיל עם בנות?
כשאתם עייפים אתם מתחילים לדבר שטויות?
מותגים זה שטויות עדיף בגדים יותר זולים ואיכותיים אותו דבר מי מסכים איתי?
למה בנות מתעצבנות מזה שבנים מתחילים איתן או מנסים לדבר איתן?
אני היחידה שמרגישה פאדיחות כשאני בים ואני מתחילה להוריד חולצה ומכנס?
יש כזה דבר שבנות מתחילות עם בנים?
אתם יודעים, לדעתי כל הדבר הזה של האבולוציה והגנים והמוטציות ובדה בדה זה שטויות (המשך בפירוט)
תשמעו תמיד שאני עייפה אז אני מתחילה לדבר שטויות בהגזמה איך להפסיק את זה?
שיכורים מדברים אמת? או שסתם שטויות?