4 תשובות
אם את לא רוצה להפגש איתו, תגידי לו שאת לא מעוניינת להפגש עם אנשים שהכרת באתר אינטרנט.
שאת מפחדת ליפגש עם מישהו מהאינטרנט
כי את לא יודעת מי באמת יושב מול המסך
נשמע לי תירוץ הכי הגיוני שיש
כי לא ראית אותו ואת עדיין לא יכולה לסמוך עליו.. או שאת מפחדת כי זה לא קרה לך או שתגידי שאת רוצה לשמור על מיסתורין בקשר חח
לא צריך תירוצים תחסמי אותו!
באותו הנושא: