6 תשובות
כן. לפעמים בני אדם שוגאים
כן לפעמים הרגשות עוברים ואז אתה ניזכר בהם מה היה וחוזרים לאהוב, או התאהב מחדש ומשו כזה
זה לגיטימי לגמרי! יכול להיות שהוא הבין שהוא אוהב רק אותך ורוצה להיות רק איתך.
כן לפעמיים אנשים טועים מבינים שקשה בלעדייך!
כן... הוא כנראה הבין שהוא טעה
כן..
באותו הנושא: