3 תשובות
אין סטארבאקס בארץ. בעבר לפני כמה שנים היו כמה סניפים אך הם נסגרו.
לפני כנה שנים היה אבל עכשיו אין. וכן, זה הקפה הזה
אין.
היו סניפים ונסגרו.
היו סניפים ונסגרו.
באותו הנושא: