3 תשובות
אין סטארבאקס בארץ. בעבר לפני כמה שנים היו כמה סניפים אך הם נסגרו.
לפני כנה שנים היה אבל עכשיו אין. וכן, זה הקפה הזה
אין.
היו סניפים ונסגרו.