תשובה אחת
לאחר נפילה במדרגות יש לבצע בדיקה של אורטופד או כירורג שעצמות לא נשברו או נסדקו.
גשי בבקשה כעת למרפאת לילה של קופ"ח שלך, הם יבדקו ויחליטו מה צריך לעשות.

מהכרות שלי עם נפילות זה יכול להגמר בחבלות יבשות אך כואבות וגם אז נהוג ליטול כדורים נגד כאבים מסיבה שונה לחלוטין ממה שאת חושבת.

כשכואב בצלעות למשל, את עלולה לנשום באופן יותר מצומצם, כתוצאה האויר לא יתחלף בריאות במלואו.
מצב כזה מזמין דלקת ריאות.
נטילת כדורים נגד כאבים מאפשרת נשימות מלאות כשיש מכות יבשות ואפילו עם סדק בצלעות אך בוודאי עם שבר.

בנוסף עליך לוודא האם את חייבת להיות במנוחה לשם איפשור רפוי עצמי של הגוף (במקרה של סדקים או שברים).

שוקי וייס
יועץ משפחתי
באותו הנושא: