13 תשובות
לא.. למה לי לעשות את זה?
לא -,-
על הגובה בחיים לא שיקרתי, אבל לפני כמה שנים התביישתי במשקל ושיקרתי פה ושם חחח
לא אבל אנשים חושבים שאני ממציא כי אני כל כך גבוה
לא. ואני פשוט שונאת שאנשים משקרים. איזה ילד מהכיתה שלי טוען שהוא 1.90 שהוא מקסימום 1.80. קיצר, לשקר על הגובה שלך זה בעצם לשקר לעצמך..
לא למה לי?
אנונימי
חח לא למה לי? -,- אני נמוכה גאה חחח d:
לא, אין מה להתבייש בזה
שואל השאלה:
בכמה את מעלה לעצמך את הגובה? ושמים לב לזה?
אנונימי
לא למה שאני ישקר על זה? כולה גובה:0