תשובה אחת
זה מה שאני יודעת- כאשר דוחסים גז, הנפח שלו קטן, אך מספר החלקיקים הוא קבוע (למה? כי לא הוספנו ולא החסרנו מחלקיקי הגז, רק דחסנו) כאשר דוחסים את הגז יש יותר לחץ בכלי (למה? כי יש יותר התנגשויות של הגז בדפנות הכלי) אז הצפיפות גדלה כאשר דוחסים גז כי הנפח קטן..
ובעת התפשטות גז המרחק בין החלקיקים גדול אז נראה לי שהצפיפות קטנה? אבל ממש נראה לי תבדקי אותי! אני לא רוצה להטעות! בכל אופן בהצלחה (;;
ובעת התפשטות גז המרחק בין החלקיקים גדול אז נראה לי שהצפיפות קטנה? אבל ממש נראה לי תבדקי אותי! אני לא רוצה להטעות! בכל אופן בהצלחה (;;
באותו הנושא: