תשובה אחת
אני די טוב אבל לא בהכי הכי רמה כמו תמיר אסייאג או כל זה אבל עם זה לערוך סירטון אז כן
אני טוב בזה תלוי לאיך אתה רוצה אתה או את..
תבואי בפרטי
אני טוב בזה תלוי לאיך אתה רוצה אתה או את..
תבואי בפרטי