2 תשובות
כן. שמעי.
לפני שמלנה היה מישהו בבית ספר שהוא היה נחמד ולא היה לי קראש עליו אבל כן רציתי להתקרב אליו.
הקיצ, אחד מהשכונה שלי התקשר אליו ואמר לו שרני אןהבת אותו.
פדיחה..
ואחרי כמה זמן כשבאמת הרגשתי שאני אוהבת אותו, כבר התפדחתי לגשת אליו.
זה יותר פאדיחה.
כי את זה את יכולה לכתוב על כל בן. אז אין מצב שהוא יגלה
כן, מישהי שאני מכירה אהבה מישהו אז היא עשתה סיסמא לפלא את השם משפחה שלו ושמה תמונה שלו במסך, והוא לקח לה תפלא ושאל תסיסמא והיא שכחה שזה השם משפחה שלו אז היא אמרה לו והוא כזה "זה השם משפחה שלי.." והיא מנסה להכחיש והוא ראה תתמונה.
אנונימית