5 תשובות
לבגרות חורף? חח גם אני לומדת יומיים.. לדעתי זה יספיק
אנונימית
תלוי בכמות החומר ועד כמה את מצליחה לזכור את החומר.
עם זה לא בגרות אז אני חושבת שיומיים זה מספיק
אישית בשבילי כן, בשבילך אין לי מושג. אם יש לך זיכרון טוב ואת מבינה מהר את החומר אז כן ואם לוקח לך זמן לקלוט אז חכי 3-4 ימים מראש
איזה כיתה?
באותו הנושא: