5 תשובות
באופן כללי, כדאי לעשות איחוי לכונן c כל חודש וחצי,
ולשאר הכוננים כל חודשיים שלושה,
איחוי מרובה של הכוננים שוחק את ההארד דיסק.
ולשאר הכוננים כל חודשיים שלושה,
איחוי מרובה של הכוננים שוחק את ההארד דיסק.
MAXIMOM
לכונן c הוא תיקיית המערכת. מסכים עם הנאמר לעיל
קודם כל, בקשר לתשובה של מי שענה ראשון:
1. על סמך מה החלטת לעשות איחוי כל חודש וחצי?
2. מי אמר לך שאיחוי הורס את ההרד דיסק?
צר לי לאכזב אותך אבל הטעו אותך כי זה לא נכון.
איחוי דיסק בסך הכל מסדר את הקבצים שלך על הדיסק הקשיח בצורה יותר מאורגנת כדי שיהיה למחשב יותר קל לשלוף נתונים.
השאלה היא למה אתה עושה איחוי לכונן מלכתחילה?
אתה משתמש במחשב שלך בצורה מאסיבית? (מעביר הרבה קבצים, מעתיק ומדביק וכדומה)
אם אתה משתמש במחשב כל יום כמה שעות אז תעשה איחוי אחת לכמה חודשים.
אם אתה לא משתמש בו הרבה אז לא דחוף לבצע איחוי.
1. על סמך מה החלטת לעשות איחוי כל חודש וחצי?
2. מי אמר לך שאיחוי הורס את ההרד דיסק?
צר לי לאכזב אותך אבל הטעו אותך כי זה לא נכון.
איחוי דיסק בסך הכל מסדר את הקבצים שלך על הדיסק הקשיח בצורה יותר מאורגנת כדי שיהיה למחשב יותר קל לשלוף נתונים.
השאלה היא למה אתה עושה איחוי לכונן מלכתחילה?
אתה משתמש במחשב שלך בצורה מאסיבית? (מעביר הרבה קבצים, מעתיק ומדביק וכדומה)
אם אתה משתמש במחשב כל יום כמה שעות אז תעשה איחוי אחת לכמה חודשים.
אם אתה לא משתמש בו הרבה אז לא דחוף לבצע איחוי.
שואל השאלה:
אני משתמש כל יום.. אך מתי אני ידע מתי צריך לעשות איחוי? ולאיזה כונן? הכל תלוי רק בזמן?
אני משתמש כל יום.. אך מתי אני ידע מתי צריך לעשות איחוי? ולאיזה כונן? הכל תלוי רק בזמן?
אנונימי
כמו שכבר אמרתי, זה תלוי בשימוש- לא בזמן. אם המחשב לא נמצא בשימוש אז אין צורך לבצע איחוי.
אם רוב הפעילויות שאתה עושה נמצאות בכונן d לדוגמא אז אתה צריך לבצע איחוי לכונן הזה לעיתים תכופות יותר.
אתה יכול לבדוק את אחוזי הפיצול של הדיסק, אם יש יותר מ 10% פיצול אז כדאי שתבצע איחוי.
תכנס למאחה דיסק ותלחץ על ניתוח דיסק.
שם צריך להיות כתוב כמה אחוזי פיצול יש בדיסק
אם רוב הפעילויות שאתה עושה נמצאות בכונן d לדוגמא אז אתה צריך לבצע איחוי לכונן הזה לעיתים תכופות יותר.
אתה יכול לבדוק את אחוזי הפיצול של הדיסק, אם יש יותר מ 10% פיצול אז כדאי שתבצע איחוי.
תכנס למאחה דיסק ותלחץ על ניתוח דיסק.
שם צריך להיות כתוב כמה אחוזי פיצול יש בדיסק