7 תשובות
לא: ( אבל זה מעליב: (
לא בהכרח אבא, אבל בדרך כלל שאומרים למישהו את אותו הדבר כל הזמן, הוא מתחיל להאמין בזה
אני הייתי מעוד נעלבת. אולי אפילו בוכה. גם אם אני יודעת שזה לא נכון
אנונימי
וואלה לא, אם הוא היה אומר אז. כנראה שהוא היה המטומטם היחידי פה
לא הייתי נעלב.
הייתי אומר לו הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
ואם אתה חושב שאני מטומטם אתה מסתכל במראה
לא, לאבא אין זכות לומר את זה, גם לא שהוא כועס. כנראה יש לו בעיה..
אני אידיוט גם בלי שאף אחד יגיד לי.. יותר מכעיס אותי שאומרים לי את ההפך.
באותו הנושא: