3 תשובות
אני יכולה לנסות. אני דיי מבינה.
אל תתביישי לשתף את אימא שלך ורצוי שהיא תדע.
ובואי לפרטי?:)
אל תתביישי לשתף את אימא שלך ורצוי שהיא תדע.
ובואי לפרטי?:)
את בעודף משקל שאת צריכה דיאטה?
אין מה להתבייש מאמא שלך..
עדיף לך שיתאימו לך תפריט שמויועד לך אישית, שילוו אותך וישגיחו עליך.
מאשר לעשות דברים לבד ולא לדעת מה את בעצם עושה
ואז יקרה מצב שאת עלולה פשוט לעשות שטויות..
תגידי לאמא שלך שאת רוצה דיאטנית, הרבה הולכים לדיאטנית, זו לא בושה..
אם כל כך קשה לך להגיד לה ישירות-
את יכולה לכתוב לה אסמס או לכתוב לה על פתק..
בהצלחה ולילה טוב.
אין מה להתבייש מאמא שלך..
עדיף לך שיתאימו לך תפריט שמויועד לך אישית, שילוו אותך וישגיחו עליך.
מאשר לעשות דברים לבד ולא לדעת מה את בעצם עושה
ואז יקרה מצב שאת עלולה פשוט לעשות שטויות..
תגידי לאמא שלך שאת רוצה דיאטנית, הרבה הולכים לדיאטנית, זו לא בושה..
אם כל כך קשה לך להגיד לה ישירות-
את יכולה לכתוב לה אסמס או לכתוב לה על פתק..
בהצלחה ולילה טוב.
שואל השאלה:
אני שולחת לך הודעה
אני שולחת לך הודעה
אנונימית
באותו הנושא: