4 תשובות
ג'ון היקר
לא תשכח
זכרי אותי לנצח
פורסט גאמפ
מבט מגן עדן (טיפה משעמם אבל יפה)
ביסטלי
השיר האחרון
הבלתי אפשרי
לא תשכח
זכרי אותי לנצח
פורסט גאמפ
מבט מגן עדן (טיפה משעמם אבל יפה)
ביסטלי
השיר האחרון
הבלתי אפשרי
שואל השאלה:
תודה:*
תודה:*
אנונימי
האצ'יקו - סרט ממש יפה ומרגש.
טיטניק- סרט רומנטי ועצוב.
טיטניק- סרט רומנטי ועצוב.
באותו הנושא: