4 תשובות
את מתכוונת שקופסת קוטג' זה יהיה האוכל שלך ליום שלם?
את פשוט תמצאי את עצמך בבית חולים.
את פשוט תמצאי את עצמך בבית חולים.
שואל השאלה:
כן אני כבר שלוש ימים אוכלת ככה וגם לא תמיד את הכול... זה מסוכן? אין לי תאבון...
כן אני כבר שלוש ימים אוכלת ככה וגם לא תמיד את הכול... זה מסוכן? אין לי תאבון...
אנונימי
ברור שזה מסוכן.
את חייבת לאכול, גם אם לא בא לך.
אם יש לך בעיה רפואית (בחילות קשות למשל) אז תלכי לרופא.
את חייבת לאכול, גם אם לא בא לך.
אם יש לך בעיה רפואית (בחילות קשות למשל) אז תלכי לרופא.
מים זה טוב לשתות כי הגוף צריך את זה
קופסת קוטג כל יום לא יקרא לך שום דבר יהיה לך הרבה סידן אבל את חייבת להוסיף לעצמך ביצה קשה וסלט ירקות
ופת אורז או שני פרוסות לחם ותיהיה לך ארוחת בוקר טובה ומאוזנת
קופסת קוטג כל יום לא יקרא לך שום דבר יהיה לך הרבה סידן אבל את חייבת להוסיף לעצמך ביצה קשה וסלט ירקות
ופת אורז או שני פרוסות לחם ותיהיה לך ארוחת בוקר טובה ומאוזנת