התחברות
הרשמה
פיזיקה: בהתנגשות אלסטית (כש2 הגופים שמתנגשים לא מתחברים), אז יש שימור אנרגיה קינטית, לא הבנתי למה? שהרי בהתנגשות בין 2 הגופים משתחרר חום, לא?
25 בינואר 2014, 21:07
אנרגיה
מדע
פיזיקה
מדעים
פיסיקה
חוק שימור האנרגיה
תשובה אחת
זה הרעיון של התנגשות אלסטית. התנגשות אלסטית = התנגשות בה סך האנרגיה הקינטית נשמרת. בהתנגשות כזאת לא משתחרר חום
ע
עוזר