4 תשובות
"נשמה" זה דבר מה שחשבו שיש בעולם, שהכרחי על מנת להסביר חלק מהתופעות בעולם.
ממ נשמה זה מה שנמצא בתוך הגוף שעוטף עם זה מה מרגישים או מה חושבים וגוף אני בטוחה אתה יודע ;)
הנשמה זה הרוח של האדם החיות שלו והגוף הוא המכסה של נשמה שבו היא נימצאת
כשבן אדם מת אז המכסה של הנשמה קוברים באדמה, והרוח אצל אלוהים
3 שותפים לאדם אביו ואימו נותנים לו את הגוף כולל הכל - ואלוהים נותן תחיים אחרת אין חיים
אם תיכנס לערוץ הידברות או לאנטרנייט הידברות
הרבנים מסבירים ברור מהו גוף ונשמה