6 תשובות
אעאעאעאעעאעאע כן!
שואל השאלה:
מגניב! איזה מהלהקות את שומעת?
שואל השאלה:
והו יש פה אנשים עם טעם טוב במוזיקה!
שינוי מרענן מהדרקשניות והבליבריות (yucks)
חחח היי,
אני אוהב רק את three days grace ♥
אניאניאני אבל ממה שאמרת את 3dg mcr ו avril
me ^^
אני שומעת מפה את sws, ptv, evanescene, three days grace, avril lavigne