6 תשובות
אעאעאעאעעאעאע כן!
שואל השאלה:
מגניב! איזה מהלהקות את שומעת?
מגניב! איזה מהלהקות את שומעת?
שואל השאלה:
והו יש פה אנשים עם טעם טוב במוזיקה!
שינוי מרענן מהדרקשניות והבליבריות (yucks)
והו יש פה אנשים עם טעם טוב במוזיקה!
שינוי מרענן מהדרקשניות והבליבריות (yucks)
חחח היי,
אני אוהב רק את three days grace ♥
אני אוהב רק את three days grace ♥
אניאניאני אבל ממה שאמרת את 3dg mcr ו avril
me ^^
אני שומעת מפה את sws, ptv, evanescene, three days grace, avril lavigne
אני שומעת מפה את sws, ptv, evanescene, three days grace, avril lavigne
באותו הנושא: