3 תשובות
תלוי באיזה גיל את d: אם את בגיל 10-13 תלכי לפסטיגל game on אם את בת 4-6 תלכי למותק של פסטיגל d:
ולדעתי פסטיגל פנטזיה
זה לכל הגילאים אפילו אבא שלי נהנה (בן 40)
באותו הנושא: