התחברות
הרשמה
מישהו בן 20 ממש בקטע שלי ואני בת 16 וחצי זה נורמלי?
22 בינואר 2014, 18:48
גיל
2 תשובות
זה הפרש שלך 4 שנים ונראלי החוק אומר שאסור יותר משלוש שנים אל תסמכי עלי...
אנונימית
לא חוקי
y
yonatan (: פרשתי בכאב
באותו הנושא:
זה ממש מוזר עם אני בקטע עם מישהו בן 21 ואני בת 15?
אני בת 14 וחצי בקטע עם מישהו בן 23, מה מותר ומה אסור לפי החוק?
היי, אני בת 16 וחצי ועדיין נותנת לאבא שלי נשיקה לפני השינה זה נורמלי?
זה נורמלי שההורים שלי מכריחים אותי לחזור בשעה שמונה וחצי?
לצאת עד שעה עשר וחצי בגיל 14 זה נחשב נורמלי/מוגזם?
אם אכלתי סנדוויץ' ואחרי חצי שעה או שעה וחצי בא לי עוד אחד, זה נורמלי?
אני 19 וחצי והוא 27, בסדר/נורמלי?
בת 14 וחצי כמעט 15 1.42 שוקלת 28 מידת חזיה AA, נורמלי?
מישהו שאני בקטע שלו רוצה את המספר של חברה שלי ואני לא רוצה לתת (המשך)
זה נורמלי שהחבר שלי מגניב ומשוגע בקטע אחר ובגלל זה אני אוהבת אותו?
אני בת 12 וחצי ויש לי קוביות בבטן זה נורמלי?