3 תשובות
ממש לא! הורדתי בידים כי היה לי קצת ואני מצטערת על זה כל כך!
לא, חבל אח"כ הם יגדלו לשחורות וגדולות יותר... מה איכפתלך תשאירי את זה ככה לדעתי
לא. לא. לא.
אל תגעי שם. יצמח לך הרבה יותר...
אל תגעי שם. יצמח לך הרבה יותר...