3 תשובות
שומעים מוזיקה משמחת, מחייכים כמה שיותר ומנסים לשכוח מהצרות.
והכי חשוב- תני למשפחה ולחברים לעזור לך, אל תשחקי אותה בסדר כי את סתם עובדת על עצמך. הם באמת יכולים לתמוך בך וזה חשוב ועוזר.
לדעת שזה רק תקופה כזאת.. יש משפט שאומר אם קשה לך סימן שאתה בעליה (: עוד מעט הכל יסתדר
לצאת כמה שיותר, לשמוע שירים משמחים, לספר למישהו מה שעובר עלי.
עם הזמן הכל יעבור, מבטיחה (: