4 תשובות
כן, זה הגיוני, לכל אחד יש את הדרך שלו וזה ממש לא משנה איזה כיתה הוא או בן כמה הוא, אל תכניסו לה דברים לא נכונים לראש. (וזו בת - כתוב אנונימית).
אממ... זה יותר הגיוני ממישהו בכיתה ו'. וזה לגמרי בסדר אין משהו שגוי בזה:)
תאמת לא כל כך אבל יש דרכים אחרות אני יתן לך דרך תבוא אלייה תגיד לה אני אוהב אותך תדבר איתה תגיד לה מה אתה תרגיש תתחילו קטע ומתישהו תגיד לה איפה אנחנו עומדים אולי נהיה חברים מקווה שעזרתי:) מקווה שתצליח.
למה לא...?
אם מבייש אותך לשאול אותה אם היא רוצה להיות חברה שלך אז... אחרי שתתנשקו תחשבו לחברים..
מקווה שעזרתי:)