2 תשובות
שואל השאלה:
לא רע לי שהם ביחד בגלל שאני אוהבת אותו כי אני לא רע לי שהם ביחד כי חברה שליי הולכת עם האקס שליי וזה חוק כזה אצל חברות
אנונימי
"יש לנו אהבה מדהימה אני אוהבת אותך ואתה אותה / איתה "
"יושבת בוכה ואת עם האקס שמחה"
?